Recenzie a skúsenosti s Lepšia.TV

Na základe veľkého množstva recenzií v médiách a pozitívnych ohlasov našich užívateľov sme pre Vás vytvorili túto stránku. Môžete si prezrieť skúsenosti užívateľov a tiež si prečítať nezávislé recenzie Lepšia.TV z mnohých webov.

Lepšia.TV umožňuje moderné sledovanie televízie cez internet a ponúka následujúce výhody: najnižšia cena na trhu, neobmedzené nahrávanie relácií, prehratí relácií až 30 dní spätne, pauza a pretáčanie počas vysielania, 96 staníc vrátane prémiových v základnej cene, jednoduché ovládanie. A tiež sekciu "To najlepšie z TV" s viac ako 650 najlepšími filmami, seriály, dokumenty a relácie pre deti.

Lepšia.TV funguje v televízii, mobilu, tabletu aj vo Vašom počítači.

medialne.etrend.sk

123Martin456: „Nedávno jsem narazil na reklamu na Lepší.TV a protože mě zaujala, rozhodl jsem se to vyzkoušet. Po zapojení a spuštění jsem byl velmi mile překvapen. Spousta stanic, je možné si jednotlivé seriály a filmy zastavovat, nahrávat, přetáčet a zpětně pouštět. Mám Lepší.TV teprve chvíli ale již teď jsem nadmíru spokojen a mohu to všem jen doporučit.“

Lupa.cz

Jarní srovnání programových nabídek IPTV operátorů: „Pro běžné sledování či zpětné přehrání pořadů divák pravděpodobně zvolí Lepší TV.“

Digizone.cz

Alexis123: „Objednala jsem službu už před Vánoci a nemůžu si vynachválit. Pro mě skvělá věc, na televizi mám čas jen v neděli a tak přes týden nahrávám a nahrávám. Dííky.“

Ilonna: „Službu Lepší.TV nám doporučil švagr a je opravdu skvělá! Využíváme ji každý den. Zakoupili jsme si také TVBox, který využíváme nejen na sledování televize, nahrávání a dívání zpětně, ale taky jako internetový prohlížeč nebo youtube apod. Nemáme smart TV, ale díky settopboxu máme televizi opravdu lepší než smart. Ve filmotéce toho nejlepšího z tv, kterou Lepší.TV nabízí, vyhledáváme filmy pro pohodový večer nebo si děti najdou oblíbenou pohádku. Už teď se těšíme na další funkce nebo možnost připlatit si další programy.“

Lupa.cz

Pepa321: „Dříve jsem nestíhal sledovat oblíbené seriály, ale pak jsem objevil skvělou Lepší.TV. S ní už nemusím nikam spěchat a pořady si pak mohu v klidu pustit zpětně. V nabídce mají 67 programů, takže si vždy najdu film, na který se podívám. K TV boxu se dá připojit i klávesnice a myš a TV Box pak slouží jako počítač v TV. Lepší.TV bych určitě doporučil všem, kteří stále váhají.“

suzzzy: „Jů, mám doma :-) můžu doporučit. Nejdřív jsem to nechtěla, no přítel si to prosadil a teď už si bez toho neumím představit fungovat. Když chceme skouknout nějaký film, koukáme na to až když máme čas a pustíme si to pěkně od začátku a přeskáčem reklamy. Už jsem si na to zvykla a zpohodlněla.“